Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Ανδρες vs Γυναίκες 2



Αυτός: Θα παραγγείλω πίτσα. Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;

Αυτή: Όχι.

Αυτός: Εντάξει.

Αυτή: ...ή άραγε να παραγγείλω; !

Αυτός: Τι να σου παραγγείλω;

Αυτή: Δεν ξέρω.

Αυτός: Τι δεν ξέρεις; Αν θέλεις κάτι;

Αυτή: Όχι.

Αυτός: Πεινάς;

Αυτή: Δεν έχω ιδέα, μπορεί κάπως...

Αυτός: Τι σημαίνει κάπως...;

Αυτή: Σημαίνει, ότι δεν είμαι σίγουρη.

Αυτός: Εγώ όταν πεινάσω το καταλαβαίνω.

Αυτή: Μπορεί να πεινάσω μετά.

Αυτός: Τότε να σου παραγγείλω κάτι.

Αυτή: Και αν δεν πεινάσω...;

Αυτός: Τότε μην το φας.

Αυτή: Μα θα είναι σπατάλη.

Αυτός: Το φυλάς για αύριο.

Αυτή: Και αν δεν έχω όρεξη αύριο για πίτσα;

Αυτός: Η πίτσα τρώγεται πάντα.

Αυτή: Εγώ δεν την τρώω.

Αυτός: Τότε διάλεξε κάτι άλλο.

Αυτή: Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα.

Αυτός: Τότε πίτσα.

Αυτή: Όχι.

Αυτός: Επομένως τίποτε.

Αυτή: Αχ... δεν ξέρω.

Αυτός: Με έχεις τρελάνει ....

Αυτή: Γιατί δεν παραγγέλνεις για σένα;

Αυτός: Όπως νομίζεις...

Αυτή:Αλλά πάρε την πίτσα με Χαμ

Αυτός: Μα δεν μου αρέσει το Χαμ.

Αυτή: Εμένα όμως μ’ αρέσει.

Αυτός: Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ!

Αυτή: Αυτό να κάνεις.

Αυτός: Και γιατί τότε με Χαμ...;

Αυτή: Στην περίπτωση που θα πεινάσω όταν έρθει το φαγητό σου.

Αυτός: Ε... Και;

Αυτή: Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει;

Αυτός: Γιατί να φας εσύ;

Αυτή: Και γιατί όχι...;

Αυτός: Μια στιγμή....θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ , κάτι που να μπορείς να φας ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις;

Αυτή: Ακριβώς!

Αυτός: Και τι θα φάω ΕΓΩ σε παρακαλώ;

Αυτή: Μα σου είπα, μπορεί να μην πεινάσω...

Σημείωση: Το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων ΤΟΝ ΑΠΑΛΛΑΞΕ από την κατηγορία της δολοφονίας, διότι ήταν εν βρασμώ ψυχής και του αναγνώρισε το δικαίωμα της αυτοάμυνας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: